At home.

Jag har hört och sett lite rynkade pannor och suckande tonfall när jag säger att jag ska till gymmet och springa alternativt jogga lite. – Ska du verkligen? Är det nödvändigt du fick ju barn igår…osv… Jag har faktiskt tänkt så här att jag skiter i det. Jag mår sååå bra av att stressa musklerna och höja pulsen en aning. Eller en aning och aning, jag förvandlas till ett plommon efter att pulsen höjs två slag. Inte lite lätt rosa som om jag ser levande ut, nej långt ifrån. Lila är min träningsfärg.

Det som är så fint med träning är ju att man kan äta mer mackor (just nu ligger ett surdegs levin…eller hur det stavas och puttrar fint i köket) samt att man kan trycka lite deg en ledig måndag med dotter nr1. Är det dagen efter första advent så är det.

Resultat och tack för mina år inom Liseberg ( jag visste att det var bra att spara lite kaniner till famtida bak, jag visste det!)

Kommentera

